We zijn er bijna! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Olga Sampers - WaarBenJij.nu We zijn er bijna! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Olga Sampers - WaarBenJij.nu

We zijn er bijna!

Blijf op de hoogte en volg Olga

06 Juli 2017 | Nederland, Eindhoven

Hoi familie en vrienden,

Het is weer zover, leesvoer...

Na maanden te hebben gewacht op goedkeuring, was er enkele weken geleden eindelijk een ‘go’ en vertrekken we morgen naar Griekenland! We, zijn Odette (mijn huisartsopleider) en ik. Met je opleider op reis is natuurlijk geen standaard uitje in het curriculum. Het wordt dan ook geen rustige strandvakantie, maar twee weken werken voor het goede doel. We gaan namelijk aan de slag als artsen voor Stichting Bootvluchteling. Zoals eenieder bekend, komen veel vluchtelingen vanuit Noord-Afrika in Griekenland aan, in de hoop in Europa een veilig onderkomen te vinden. Stichting Bootvluchteling is op de Griekse eilanden Lesbos en Samos actief en biedt medische en psychische ondersteuning aan de vluchtelingen die hier in de kampen verblijven.

Ter bescherming van de vluchtelingen mogen er geen foto’s worden gemaakt op de kampen, dus die komen er ook niet. Ik zal proberen jullie via deze weg op de hoogte te houden van onze bezigheden (werk en vrije tijd). Mocht het gaan kriebelen en wil je zelf een steentje bijdragen: de site van Stichting Bootvluchteling biedt mogelijkheden ;)

Liefs,
Olga

• 06 Juli 2017 - 22:47

Chantal:

Hoi Olga,

Heel veel succes.

Ben echt heel erg benieuwd naar de realiteit verhalen.

Groetjes,
    Chantal

• 07 Juli 2017 - 07:53

Ida:

Hoi Olga,

Veel succes, en ik ben heel benieuwd naar je blog.
    Pas in eerste instantie goed op jezelf.......

Hopenlijk kan je iets voor de mensen daar betekenen.

Vr. Groet

Ida

• 07 Juli 2017 - 13:11

Mirte Widdershoven:

Olga en Odette,
    Heel veel succes met jullie activiteiten.
    Benieuwd naar jullie ervaringen straks!
    Groetjes.

• 09 Juli 2017 - 17:03

Heleen:

Hallo Olga
    Wens je veel succes pas op jezelf en ben benieuwd hoe je deze trip ervaart
    Gr heleen

Olga

Hoi allemaal! Drie keer is scheepsrecht, wordt weleens gezegd... Na mijn vorige buitenlandstages in Italië en Duitsland, wordt het nu toch tijd een weblog bij te houden. De reis gaat dit keer naar Indonesië! Veel lees'plezier' en alle reacties zijn natuurlijk welkom! Liefs, Olga

Actief sinds 24 April 2012