Bali - chilling - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Olga Sampers - WaarBenJij.nu Bali - chilling - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Olga Sampers - WaarBenJij.nu

Bali - chilling

Door: olgasampers

Blijf op de hoogte en volg Olga

29 Juni 2012 | Indonesië, Sanur

Halloo!

De afgelopen week valt eigenlijk heel kort samen te vatten: we hebben lekker gegeten en de dag verder doorgebracht met: strandwandelingen, rondslenteren, op het strand liggen, aan het zwembad liggen en ja, dan heb je het meest spannende wel gehad.
Zondag de 24e hebben we samen met Suhendro (uit Palembang) gegeten in Kuta. Leuk om hem zo nog eens terug te zien :). Woensdag zijn we naar het kunstenaarscentrum van het eiland geweest: Ubud. Van hieruit hebben we een fietstocht gemaakt langs veel van Bali’s highlights: Mt. Batur (actieve vulkaan), kruiden/fruitplantages, koffieplantage (waar onder andere DE Luwak koffie wordt verbouwd), de echte hindoeïstische dorpen en natuurlijk rijstvelden… De tocht van 25km bergafwaarts was een eitje. Op het einde konden pap en ik nog even aan onze sportieve trekken komen door 9km omhoog te fietsen. Onze machogids had er geen rekening mee gehouden dat Nederlanders met een fiets geboren worden en pap als wielrenner net iets meer gewend is dan dagelijks 25km berg af. Dit zorgde natuurlijk voor de nodige competitie en stiekeme lachjes in kamp Sampers.

Voorlopig zal dit mijn laatste reisverslag zijn. Morgen vertrekken pap&mam weer naar huis, met mijn laptop. Ik blijf achter en zal de eerste dagen gaan doorbrengen op/naast/onder/blub het surfboard in het bruisende Kuta! Het huidige plan is om vanuit Kuta door te reizen naar Java. Wat er hier verder nog ongeveer op het ‘programma’ staat: Bromovulkaan, Malang, Solo, Yogyakarta, Bandung, Bogor, Jakarta --> Kuala Lumpur, een lange vlucht, Amsterdam.
Zoals je ziet; genoeg te doen de komende weken!

Alle berichtjes blijven welkom! Excuses alvast als de reactie iets langer duurt!

Liefs, Olga

Pictures: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.386526394729859.86280.100001175047193&type=3&l=88392d4256

• 29 Juni 2012 - 15:07

Floor:

Olga! Klinkt goed! En surfen is superleuk, dus je zult je nog wel vermaken :) Als je terug bent snel jc-date in Utrecht xx

• 29 Juni 2012 - 17:25

Kimberly:

wouw Olga, het lijkt echt een super reis tot nu toe.. Ik ben benieuwd naar de verhalen als je terug bent.. Geniet er nog van!!

• 02 Juli 2012 - 15:34

Char:

Super zeg, geniet ervan!!!! Hier nu ook eindelijk zomers weer, beetje jammer dat ik nu weer coschap heb ;)

• 09 Juli 2012 - 18:25

Alieske:

Ha Wereldreiziger! super leuk om als je reis avonturen te lezen! wat maak jij veel mee!:D geniet lekker van de laatste weekjes backpacken! Ben benieuwd naar al je verhalen.. tot snel! x

• 10 Juli 2012 - 10:54

jenica

( jenicaithamar@yahoo.com )

• 12 Juli 2012 - 07:46

Carmen Glorie:

Hee Olga! Ik ben weer even bijgelezen, klinkt super allemaal zeg!! Ohh, ik zou zo weer terug gaan naar Indo..!! Zit nu helaas weer thuis in het regenachtige NL :( Ik ben heel benieuwd hoe het backpacken in je eentje bevalt, maar Java is zeker de moeite waard dus dat zal vast goed komen!! Genietgenietgeniet!!! Liefs