Dream it, do it. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Olga Sampers - WaarBenJij.nu Dream it, do it. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Olga Sampers - WaarBenJij.nu

Dream it, do it.

Blijf op de hoogte en volg Olga

06 Maart 2020 | Nederland, Amsterdam

Lieve familie en vrienden,

6.5 Jaar geleden is het, dat wij elkaar leerden kennen in Cambodja. Een reis die we samen voortgezet hebben in Maleisië en Singapore. Ook daarna hebben we samen vele mooie reizen mogen maken. Daarbij zijn we altijd blijven dromen van die ene lange reis... Een half jaar geleden leek het goede moment zich aan te gaan dienen en begonnen de dromen meer vorm te krijgen. En hier zitten we dan, aan de ‘voorochtend’ van ons grote avontuur op Schiphol Airport.

De komende 5.5 maand zullen we met een campertje door Nieuw Zeeland trekken, de oostkust van Australië bereizen en afsluiten met bijna 3 maanden in Indonesië, waar we zelfs mijn familie zullen treffen voor een rondreis samen. De voorbereiding kende veel hobbels en bochten, maar met het idee ‘slechte generale, goede uitvoering ‘ denken we er klaar voor te zijn en hebben we kriebels, maar ook ontzettend veel zin.

Bij deze alvast wat poëtische ondersteuning van mijn proza. Dank aan onze lieve vrienden:

Samen in de auto
Op weg
Op pad
Samen
En ontdek

En ja, natuurlijk zullen we deze maanden ook veel belangrijke dingen missen (maar liefst 4 bruiloften, tig verjaardagen en heel veel andere mooie momenten van samen met jullie zijn), maar we zullen aan jullie denken en onverminderd van jullie houden :).

Wil je op de hoogte blijven van onze belevenissen, meld je dan aan voor de maillijst. Dan hoeven wij hetzelfde verhaal niet 10x te typen en voel ik me verplicht een beetje bij te houden wat we doen (pressure Olga, pressure). Heb je er genoeg van, meld je dan af.

Alvast een dikke knuffel en tot snel.

Liefs Olga en co-auteur Mikal.

Ps. Mikal voorziet jullie met alle plezier van beeldmateriaal ;)

• 06 Maart 2020 - 07:06

Tirza:

Wow geweldig! Heel veel plezier en een goede reis! Ben benieuwd naar jullie avonturen!

• 06 Maart 2020 - 07:55

Ida Wiarda:

Goede reis, geniet ervan, en heeeeeeeeeel veel plezier.
    Via app reageren is ook goed.
    We hopen op hele mooie foto’s, kunnen we lekker mee genieten.

Goede vlucht,
    Rein en Ida

• 06 Maart 2020 - 08:28

Liduin Stroux:

Olga en Mika,wij wensen jullie een onvergetelijke tijd met heel veel mooie momenten.

• 06 Maart 2020 - 08:35

Heleen:

Ik wens jullie een fijne reis
    Wat een onderneming
    Deze reis is weer onvergetelijk voor jullie
    Veel plezier en veiligheid
    Gr heleen en emile

• 06 Maart 2020 - 08:47

Eline:

Wauw wat super vet! Ik wens jullie een mooie en onvergetelijke reis samen! Keep safe. Veel liefs groetjes Eline

• 06 Maart 2020 - 09:18

Anneke Tromp:

Reis je droom achterna, lieve Olga, samen met Mikal en laat hem uitkomen!!

• 06 Maart 2020 - 10:05

Moniek:

Super om dit te ondernemen. Nieuw Zeeland is zooo mooi!! Geniet!!

• 06 Maart 2020 - 11:56

Hanneke:

Wow, wat een mooi avontuur staat jullie te wachten! Heel veel plezier, geniet ervan!

• 06 Maart 2020 - 12:01

Jenny:

Zo leuk det ze dit weer bie haajs!! Kin neet wachten om alle verhoale te leaze!! Fijne vlucht!!

• 06 Maart 2020 - 12:24

Odette:

Een nieuwe plek geeft grond onder je voeten om te aarden if vleugels om te kunnen vliegen.
    Toi toi, xxx Odette

• 06 Maart 2020 - 13:14

Suus:

Geniet geniet geniet!!

• 06 Maart 2020 - 14:59

Rob:

Mooie reis toegewenst met hele mooie blijvende herinneringen. En vooral genieten.

• 06 Maart 2020 - 18:05

Colette:

Te gek! Het is dao ech prachtig!! De luuj zeen geweldig, de sfeer relaxed, de natuur euverweldigend. Te gek det ger de sjtap genaome höbt!! Geneet, want auch al liektj ut noe langk.. veurdet ger ut wit, is ut alweer veurbiej.
    Gooj reis!!

• 06 Maart 2020 - 18:58

Hans:

Olga en Mikal, geniet met volle teugen en breng ons mooie herinneringen mee

• 06 Maart 2020 - 20:06

Odette:

Geniet ervan!!!

• 06 Maart 2020 - 20:59

Els :

Olga en Mikal, een hele fijne reis gewenst en geniet met volle teugen. Maak en beleef mooie herinneringen voor later. Ik zal jullie met veel interesse volgen.

• 07 Maart 2020 - 18:57

Ton En Kitty:

Heel veel plezier en geniet ervan!

• 10 Maart 2020 - 19:22

• 10 Maart 2020 - 19:22

• 10 Maart 2020 - 19:24

• 24 Maart 2020 - 09:11

Ida Wiarda:

Hoi olga en Mikal,
    Jullie zien ik heb nu ook jullie blogs ontvangen.
    Ook Mikal zijn foto’s zijn binnen.
    Geweldig, ze doen me wel een beetje aan IJsland denken.
    We genieten er nu extra van!

Jullie missen tot 1 juni geen feestjes, want we zijn hier in Nederland min of meer opgehokt.
    Pas goed op jezelf, en geniet vooral van de vakantie!
    Hier kunnen we zelfs niet naar het kleinste museum, de burgemeesters hebben zelfs bevoegdheden gekregen om stranden en parken, bij grote drukte af te sluiten.
    Groet Ida